سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مادر نوزاد، رانندگی این خودروی سواری را برعهده داشت که متاسفانه سرعت غیرمطمئنه، منجر به واژگونی شد و این نوزاد پس از انتقال به بیمارستان امدادی ابهر به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: شامگاه جمعه /هفتم دی ماه/ به دلیل بارش برف، قریب 150 دستگاه انواع خودرو در جاده زنجان - طارم، گیر افتاده بودند که با تلاش چهار ساعت و امدادرسانی از سوی عوامل پلیس راه و نیروهای راهداری به محل های امن و مطمئن هدایت شدند.
عظیمی با بیان اینکه برخی از خودروها فاقد زنجیرچرخ بودند و بعضی رانندگان نیز مهارت بستن زنجیرچرخ را نداشتند و این مشکلات زیادی را بوجود آورده بود، از رانندگان خواست در فصل بارش برف که احتمال کولاک نیز وجود دارد خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند تا در مسیرهای ارتباطی کوهستانی و برف گیر، دچار مشکل نشوند.
به گزارش ایرنا، طی 9 ماه امسال قریب 174 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.