محمدرضا یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم استان استان زنجان از محل تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال روستایی در مجموع 200 میلیارد تومان است که در مرحله نخست علاوه بر تخصیص 50 درصدی این مبلغ، 35 میلیارد تومان دیگر نیز مازاد بر سهم استان از منابع بانکی برای متقاضیان اشتغال روستایی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: از محل طرح‌های تسهیلات پرداخت‌ شده اشتغال روستایی در زنجان برای نزدیک سه هزار نفر در این استان شغل ایجاد شده است.
یوسفی اظهار داشت: با تخصیص بخش دیگری از اعتبار 200 میلیارد تومانی سهم استان برای اشتغال روستایی، پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این بخش همچنان ادامه خواهد داشت.
این مسئول خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی به تناسب پیشرفت پروژه ها و به صورت مرحله به مرحله به متقاضیان پرداخت می شود.
به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان قرار است تا پایان امسال از طریق اجرای برنامه های تکلیفی، 12 هزار و 864 فرصت شغلی در این استان ایجاد شود.
یوسفی اظهار داشت: زنجان در حوزه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی، اعطای تسهیلات موضوع تبصره 18 قانون بودجه، بر اساس شاخص های مختلف جایگاه قابل قبولی در بین استان های کشور دارد.
به گزارش ایرنا، پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد 6 درصد به روستائیان از اواخر سال گذشته از طریق سامانه 'کارا' آغاز شده است.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.