سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : جان باختن 9 تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضایعه ای سنگین برای جامعه دانشگاهی و ملت بزرگ ایران و سایه غمی سترگ بر آسمان دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، علیرضا فیروزفر در حاشیه مراسم یاد بود جان باختگان و دعا برای شفای مصدومان واحد علوم و تحقیقات در مهدیه واحد زنجان، افزود : دانشجویان سرمایه های ارزشمند کشور هستند.

وی تصریح کرد : حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات و جان باختن تعدادی از دانشجویان و مصدومیت تعداد دیگری از آنان واقعه‌ای غم انگیز برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس واحد زنجان با اشاره به پیام تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای این حادثه گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه و باور عمیقی به قشر دانشجو و جوان دارند و پیام معظم له تسلی بخش رنج و درد حاصل از این واقعه شد.

وی با اشاره به حضور طهرانچی در محل حادثه گفت : رئیس عالی دانشگاه در اولین لحظه های این اتفاق ناگوار در محل حضور پیدا کردند و به عنوان یک امدادگر به یاری مصدومان شتافتند و همچنین دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه در بیمارستان هایی که مصدومان بستری شده بودند حضور پیدا کردند و پیگیر  امورات بودند.

  فیروز فر گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه ای غم انگیز و دردناک جمعی از اعضای خانواده خویش را از دست داد و تعدادی از فرزندان نخبه این مجموعه بزرگ و فاخر نیز مصدوم شدند . سایه سنگین این درد و رنج بر سپهر آبی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سایه افکنده است و دانشگاه و دانشگاهیان را در ماتم از دست دادن فرزندان وطن فرو برده است.

سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در پایان برای درگذشتگان علو درجات و رحمت واسعه و برای مصدومان شفای عاجل آرزو کردند.

گفتنی است؛ مراسم یادبود جان باختن دانشجویان واحد علوم و تحقیقات و دعا برای شفای مصدومان حادثه این واحد دانشگاهی در واحدها و مراکز استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.