سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان، گیلان، اردبیل، کرمانشاه و کردستان تولیدات و محصولات خود را در زمینه لوازم خانگی اعم از یخچال، تلویزیون، لباسشویی، لوستر و صنایع چوب، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
جمال بابایی افزود: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی زنجان در بالغ بر 6 هزار مترمربع فضای عمومی و یکهزار و 900 مترمربع فضای غرفه سازی شده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین تشکیل شده است.
وی ارائه آخرین مدل‌های لوازم خانگی به ویژه حمایت از تولیدات داخلی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکننده‌ها، ایجاد فضای رقابتی به منظور افزایش حق انتخاب مصرف‌کننده ‌ها و آشنایی تولیدکننده‌ها با سلایق و نیازهای بازار را از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه اعلام کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد نمایندگی توسط شرکت‌های تولیدی و بازرگانی در این استان و برگزاری نمایشگاه ‌هایی از این دست زمینه را برای دسترسی آسان تولیدکنند‌گان به بازار مصرف فراهم می‌کند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین از سوم تا هفتم دی جاری دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از بخش های مختلف آن بازدید کنند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه 100درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال 1383 با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.