به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید احمدی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: بر این اساس در نظام جمهوری اسلامی پست ها و جایگاه های مدیریتی بار معنای زیادی دارد و نوع رویکردها نسبت به این موضوع نیز متفاوت است.
وی اظهار داشت: جایگاه مدیریتی و مسئولیت با رویکرد امانتداری است و مدیر در نظام اسلامی خدمتگزار مردم و امانتدار است.
حجت الاسلام احمدی افزود: با برگزاری جلسات تودیع و معارفه ای در واقع مدیر، مسئول،خادم و امانتداری مسئولیت سنگین خود را به شخص دیگری می سپارد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در یک گذر حساس قرار گرفته و با سرمایه های عظیم روند روبه رشدی داشته است.
دکتر علیرضا فیروزفر افزود: دانشجویان محور توسعه دانشگاه ها محسوب می شوند که در صورت توجه به هویت تاثیرگذار آنها، می توانند بسیار نقش آفرین باشند.
وی بیان کرد: شمار دانشجویان این واحد دانشگاهی از 14 هزار در سال 93 به هشت هزار نفر رسیده که کاهش 75 درصدی دانشجویان را نشان می دهد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، شکل گیری موسسات مختلف آموزشی و جمعیت را از علل روند کاهشی جمعیت دانشجویی کشور ذکر کرد.
وی بیان کرد: جریان دانشجویی نباید تحت تاثیر سیستم های سیاسی قدرت طلب بوده و باید فراجناحی عمل کند که این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.
این مسئول خاطر نشان کرد: در گذشته به موضوع کمیت دانشگاهی توجه شده بود که امروز با توجه به رویکرد جدید و اقتضائات اعلام شده کیفی گرایی مورد توجه قرار گرفته که تحقق این مهم در گرو همکاری، و هم افزایی مجموعه های مختلف است.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم دکتر علیرضا فیروز فر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان معرفی از خدمات چهار ساله دکتر یدالله رجائی رئیس قبلی این دانشگاه تقدیر شد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.