صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی علیرضا فیروزفر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام احمد، امروز در مراسم تودیع و تکریم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به اینکه جایگاه مدیریتی، امانتی در دست مدیران است، گفت: در این جلسات مسئولیت سنگین امانت بر دوش افراد قرار می گیرد.

وی با یادآوری اینکه در جلسات تودیع و معارفه امانتدارها تغییر می‌کنند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل ظرفیت عظیمی که دارد امروز به این جایگاه رسیده است.

این مقام مسئول به عملکرد مطلوب دکتر رجایی اشاره کرد و با یادآوری  اینکه فیروز فر هم با این دانشگاه آشنایی دارد، ادامه داد: امید می رود شاهد هم افزایی بیشتر در دانشگاه آزاد واحد زنجان باشیم.

رجایی به بازخرید 40 نفر از کارکنان این دانشگاه و تقلیل آن از 270 کارمند به 230 کارمند اشاره کرد و گفت: این تقلیل موجب صرفه جویی 2 میلیارد تومانی در دانشگاه شده است.

علیرضا فیروز فر هم با یادآوری اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در مرحله گذر قرار دارد، گفت: دانشجویان محور توسعه دانشگاه محسوب می شوند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تشکل های دانشجویی کلیدی ترین تشکل ها در دانشگاه محسوب می شود از این رو جریان دانشجویی نباید تحت تاثیر سیستم های سیاسی قدرت طلب باشند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات یدالله رجایی، علیرضا فیروزفر به عنوان سرپرست دانشگاه اسلامی واحد زنجان منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.