به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در نشست با احزاب استان زنجان افزود: فرار مدیر از دست احزاب و عدم پاسخگویی به آنان مورد قبول نیست و هر مدیری از انتقاد فراری باشد علاوه بر اینکه جوهره مدیریت ندارد، بلکه صلاحیت مدیریت در جمهوری اسلامی را نیز نخواهد داشت.
وی اظهار داشت: احزاب نقش مهمی در عرصه های مختلف جامعه ایفا می کنند و این نقش باید پررنگ تر و کاربردی تر شود.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته هم توجه داشت که انتقاد باید سازنده و منصفانه بوده و راهکار نیز ارائه دهد، لذا باید روحیه انتقاد پذیری را در خود تقویت کنیم.
این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام قسم خورده اند که این حکومت را ساقط کنند، اما مردم در بزنگاه های مختلف از جمله دی ماه گذشته اجازه سوءاستفاده به دشمن را نداده اند.
حقیقی افزود: دشمنان می خواهد با افزایش تهدید و فشار تحریم ها به دنیا ایران فلج شده و ناتوان را نشان دهند، اما این نقشه او نیز با اتحاد واقعی و بر مبنای اعتماد و مشارکت آحاد جامعه شکست خواهد خورد.
استاندار زنجان تصریح کرد: وقتی می گوییم مدیر باید چابک باشد یعنی برای این نظام و مردم شب و روز نشناسد و از خدمت برای مردم خسته نشود، مدیر سست و تنبل در این سیستم جا ندارد و باید کنار برود.
وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و مردم یعنی اینکه وقتی حرف زده و وعده ای داده می شود، خلف وعده نکنیم و به موقع آن را عملی نماییم.
حقیقی افزود: رسانه های باید در تمام جلسات علنی استان حضور فعال داشته باشند و فعالیت های دولت را به گوش مردم برسانند.
استاندار زنجان تصریح کرد: به خانه احزاب پیشنهاد می کنم برای ارتباط منسجم و منظم با دولت یک هیات اندیشه ورز تشکیل داده و خط و مشی ها، همچنین هماهنگی ها توسط این هیات انجام گیرد.
وی به بازدید ها و حضورهای سرزده در ادارات و مردم اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار داریم این بازدیدها را مدیران نیز ادامه داده و در میان مردم حضور فعالی داشته باشند.
حقیقی تاکید کرد: این هفته در گفت و گو با مردم تمام اقداماتی که در حوزه های مختلف انجام خواهد گرفت، اعلام خواهم کرد و با انها مسائلی را در میان خواهم گذاشت.
استاندار زنجان افزود: برای توسعه استان باید فرودگاه زنجان احیا شده و برنامه قطار نیز ساماندهی شود، لذا این موضوع در اولویت ما قرار دارد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 24 حزب اصلاح طلب، 13 حزب اصولگرا و سه حزب با منش اعتدالی دارد.
در این جلسه نمایندگان برخی احزاب به بیان مسائل و مشکلات استان و احزاب پرداختند.
8068/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.