به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: شهرداری در مقایسه با دیگر ارگانها، یک نهاد عمومی محسوب می شود که از طریق دریافت عوارض مردمی فعالیت های خود را در حوزه های مختلف مدیریت می کند.
وی اظهار داشت: تا کنون در طول 40 ساله انقلاب اسلامی کارهای متعدد و در خور توجهی در کشو و این استان انجام گرفته که علاوه بر اطلاع رسانی لازم آن، از سوی رسانه های گروهی مشارکت روز افزون آنان نیز نتایج درخشانی دارد.
این مسئول شهری با اشاره به فعالیت های مختلف شهرداری زنجان گفت: بیشتر برنامه ها و فعالیت های عمرانی شهرداری در نیمه اول سال نمود دارد که این مهم در 6 ماهه دوم به دلیل شرایط خاص آب و هوایی با افت و خیرهایی مواجه است.
وی بیان کرد: بر این اساس شهرداری تا کنون متناسب با بودجه تدوین شده در سال جاری حرکت کرده و تلاش می شود همین روند نیز تا پایان امسال ادامه داشته باشد.

** پیشرفت 60 درصدی پل گلشهرکاظمیه
شهردار زنجان به روند اجرای پل گلشهر کاظمیه شهر زنجان اشاره کرد و گفت: هم اکنون این طرح 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می شود در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
وی اظهار داشت: در صورت تاخیر در افتتاح این پروژه با افراد دخیل برخورد خواهد شد که پیشرفت کنونی، کار روند مناسبی را نشان می دهد.
معصومی افزود: عده‌ای با مشاهده پیشرفت کار در این طرح بدنبال بهانه ‌تراشی هستند و حتی نسبت به دیواره سنگی پل معترضند در صورتی که تمامی کارهای انجام گرفته کاملا کارشناسی شده است.
وی خاطر نشان کرد: هنر شهرداری ریسک کردن است و بر این مبنا رقم پیشنهادی بودجه که سال گذشته 200 میلیارد تومان بود تا پایان سال جاری به بیش از 400 میلیارد تومان افزایش یابد.
این مسئول ادامه داد: در ساماندهی خطوط حمل و نقل شهری ، طرح جدید طراحی شده ، نظارت افزایش داشته و نقاطی به ‌عنوان پارک‌سوار مورد توجه قرار گرفته است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.