به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اهمیت مناسبت های ملی پیش رو همچون 9 دی و سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی را به واسطه شرایط حاضر دارای اهمیت دو چندان توصیف کرد و افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون انواع توطئه و برنامه ریزی ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است ولی به دلیل وجود رهبری نظام و پیوند بین مردم و ولایت نتوانسته است به آمال و امیال خود دست پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی از هر فرصت ملی باید برای تقویت انسجام در کشور بهره ببریم.
عسگری با بیان اینکه وجود رهبری انقلاب و پشتیبانی مردم، نقطه قوت کشور در منطقه و جهان است، ادامه داد: اکنون شرایطی به وجود آمده است که نقش ایران در تصمیم گیری های منطقه ای و جهانی بسیار پر رنگ شده است.
وی خاطرنشان کرد: کشور ما قبل از انقلاب اسلامی، کشور استبداد زده ای بود، به گونه ای که امور آن توسط مستشاران آمریکایی اداره می شد.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه همه موفقیت و اقتدار کشور در نتیجه انسجام درونی جامعه و حمایت مردم محقق شده است، گفت: دشمنان نظام این 2 عنصر مهم را شناخته اند و تلاش می کنند به آنها ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه دشمن همواره از وجود اختلاف در کشور برای ایجاد نارضایتی بهره گرفته است، تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر وقت در کنار هم قرار گرفتیم در کوتاه زمان توانستیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
فرماندار زنجان به ضرورت انعکاس دقیق خدمات انجام گرفته با آمار و ارقام توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: متاسفانه مسائل و مشکلات را چنان برجسته می کنیم که یادمان می رود خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.
وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات انجام شده است، اظهار داشت: دشمن از همه ظرفیتش برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند بنابراین باید خدمات و دستاوردها را به درستی انعکاس دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه به توطئه های آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: در شرایط حاضر باید یک صدا از کشور در مقابل دشمن بلند شود.
حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه اکنون آمریکا در ایجاد اجماع علیه ایران ناکام مانده است، افزود: هیچ انسان عاقلی نمی تواند منکر این مساله باشد که 40 سال ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا و نظام سلطه به برکت خوان های شهیدان است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: تا زمانی که ماهیت آمریکا، امپریالیستی و ماهیت انقلاب ما اسلامی است، سازشی بین این دو نخواهد بود.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.