مسعود علیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دستور رئیس جمهوری در ارتباط با راه اندازی و استقرار میز خدمت الکترونیک و با عنایت به راهبرد این سازمان مبنی بر بهینه سازی سرویس ها، فرآیندها و هدف گذاری دستیابی به رضایت مخاطبان سرویس نوبت دهی آن لاین شعب بیمه ای در تمامی شعبه های استان راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به شمار زیاد متقاضیان و مراجعان سازمان تامین اجتماعی و عدم کارآیی روش های مرسوم، این سازمان روشهای نوین و غیر حضوری مانند ارسال لیست های بیمه ای بصورت الکترونیکی، دسترسی آحاد بیمه شدگان به سایت های الکترونیکی را راه اندازی کرده است.
این مسئول ادامه داد: رویکرد این سازمان دسترسی و استفاده از کارآمدترین و بهترین شیوه های ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مراجعه کنندگان است و در این راستا گامهای موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان برداشته شده که سامانه نوبت دهی از جمله این خدمات است.
به گفته علیاری، با استفاده از این سامانه عدم تضییع حقوق ذینفعان، ارائه خدمات بهینه، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان به انجام می رسد.
وی اضافه کرد: این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضا و تکریم رفاه بیشتر بیمه شدگان پس از ایجاد بسترهای لازم و انجام آموزش های مربوطه به کارکنان با استفاده از امکانات موجود و با گستره پوشش خدمات 22 گانه تعریف شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: بیمه شدگان مراجعه کنندگان می توانند از طریق نشانی http://reserve.tamin.ir و یا با استفاده از بستر ussd و کد دستوری *142# تنها با ارائه کد ملی خود،برای اخذ نوبت در همه شعب استان اقدام کرده و از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.