به گزارش ایرنا٬ حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: همه این افراد حواسشان را جمع کنند و این کار را ادامه ندهند.
خطیب جمعه زنجان اظهار داشت: چهل سال است که دشمن می خواهد این نظام را ساقط کند، طبق گفته رهبر معظم انقلاب نگاهمان به بیگانه باید شک آلود باشد، ، مقابل اینها باید ایستاد و قاطعانه عمل کرد.
وی با اشاره فتنه 88 خاطرنشان کرد: این فتنه توطئه ای از سوی دشمنان بود و در اثر حضور مردم در صحنه و هدایت های مقام معظم رهبری خنثی شد، وگرنه دشمنان می گفتند فاتحه این انقلاب خوانده است.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: دی ماه سال گذشته هم چهار سال برنامه ریزی خود را عملیاتی کردند و همه دیدند که مردم چگونه فتنه صهیونیستی، انگلیسی، آمریکایی و سعودی را خنثی کردند.
وی تصریح کرد: مردم بدانند دشمن از دشمنی اش دست برنداشته و همواره در حال برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی است و آخرین توطئه آنها هم خروج از برجام بود، لذا همیشه باید هوشیار بود.
حجت الاسلام خاتمی با تقدیر از دستور استاندار زنجان برای پاسخگویی مسئولان استان به مردم گفت: اینکه هر هفته مدیر 2 اداره دولتی در نماز جمعه آماده شده و در قالب میز پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم باشند، اقدامی خوب محسوب می شود.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.