به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در دیدار فرمانده جدید ناجا زنجان، نیروی انتظامی را بازوی مهم و ارزشمندی در تامین امنیت استان ها خواند و افزود: باید جایگاه نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی حفظ شود تا خدشه ای به آرامش و امنیت داخلی وارد نشود.
وی حفظ استقلال را موجب اقتدار نیروی انتظامی خواند و اظهار داشت: هرچه استقلال فکری و عملی نیروی انتظامی بیشتر باشد از اقتدار بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان زنجان بر ضرورت تعامل و هماهنگی مدیران استان با نیروهای انتظامی تاکید کرد و گفت: ایجاد ناهماهنگی میان مدیران استانی و نیروی انتظامی موجب ایجاد فاصله و افتراق می شود و عده ای با استفاده از فاصله ایجاد شده بدنبال آسیب رساندن به امنیت و آرامش استان خواهند بود لذا ضروری است مدیران استانی با نیروی انتظامی هماهنگی و تعامل نزدیک داشته باشد.
استاندار زنجان شناسایی و رفع ریشه موضوعات و آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و تصریح کرد: با شناسایی عواملی که مردم را ناراحت نموده و آرامش درونی جامعه را بر هم می زند بسیار مهم است.
مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: با کنترل و رفع معضلاتی همچون حاشیه نشینی و با بهبود وضعیت شهرها و روستاهای استان می توان از بروز مشکلات امنیتی جلوگیری نمود و در این راستا باید از همه بضاعت و ظرفیت های مردمی استان استفاده شود.
وی با اشاره به برخی تجارب خود بعنوان معاون سیاسی در برخی از استان های کشور اظهار کرد: برخی از استان ها و مناطق کشور علیرغم جغرافیای کوچکی که دارند، عمق جرائم و موضوعات اجتماعی در آن مناطق بالاست و نیازمند اقدامات و توجه ویژه است.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان زنجان استان آرامی است و در اکثر شاخص های امنیتی و اجتماعی وضعیت مطلوبی دارد و سومین استان امن کشور ارزیابی شده که باید با تعامل مدیران و جلب مشارکت مردم، این امنیت و آرامش درونی در استان تقویت شود.
حقیقی، شرارت ها و شیطنت دشمنان کشور در منطقه و جهان را از موضوعات مهم و قابل تامل برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل همه مدیران استان و همراهی نیروی انتظامی در مقابل شیطنت استکبار از آرامش و امنیت کشور مراقبت خواهیم کرد.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.