به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: اجرای نشدن طرح های مصوب، مشکلات و موانعی را بر سر راه پیشبرد مطلوب کارها و توسعه ایجاد می کند.
وی اظهار داشت: بر این اساس موضوعی که در جلسه ای مصوب می شود باید اجرایی شود و برگزاری صرف جلسات بدون توجه به این مهم نتیجه ای در بر ندارد.
استاندار زنجان ادامه داد: اجرایی شدن مصوبات جلسات انگیزه ای بیشتر در پیگیری رفع موانع پیشبرد و انجام بهتر کارها ایجاد می کند که این موضوع باید جدی گرفته شود.
وی بیان کرد: بخش خصوصی در این جلسات مسائل مطرح شده را معطوف به حوزه استانی نکند، بلکه می تواند در سطح کشوری و حتی برای برون رفت از شرایط کنونی پیشنهادهای اثرگذار ارائه کند تا با تحلیل بیشتری به دولت نیز ارائه شود.
حقیقی افزود: برخی مدیران تمایلی به خطرپذیری ندارند و آن را عمل بیهوده قلمداد می کنند در حالی که برای تسریع در رفع مشکلات بخش خصوصی باید بصورت جمعی نسبت به این کار اقدام کرد.
وی بر لزوم حضور شخص مدیران در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته جلسات موانع تولید خارج از استانداری و در شرکت های مشکل دار با هدف برطرف کردن موانع برگزار می شود.
استاندار زنجان با اشاره به وضعیت فرودگاه زنجان نیز گفت: هم اکنون همه فرودگاه های کشور فعال هستند و زنجان تنها استانی در کشور است که فرودگاه آن تعطیل شده است.
وی اضافه کرد: مدیران انضباط کلامی را رعایت کنند چرا که وقتی کلمه و یا جمله ای جاری و سپس در رسانه ها درج می شود اثر خود را به جا می گذارد.
حقیقی افزود: رعایت نکردن انضباط کلامی موجب می شود رسانه های بیگانه با تحلیل های نادرست مردم را ناامید کنند و مشکلات به مراتب افزون تر شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.