به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی در دیدار با جمعی از تولید کنندگان صنایع دستی استان افزود: در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.
این مسئول با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان خاطرنشان کرد: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهمترین کارها به شمار می رود.
وی اظهار داشت: این شرکت نیز مطابق برنامه ریزی های خود اقدام به تشکیل خوشه های صنعتی با اولویت بندی های صورت گرفته می‌کند.
احمدی افزود: تا کنون خوشه های صنعتی روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل گردیده و نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از تشکیل خوشه چاقوی زنجان خبر داد و گفت: فراخوان انتخاب عامل توسعه این خوشه منتشر گردیده و تا پایان دی سالجاری امورات مربوط به انتخاب عامل توسعه خوشه صنعتی چاقوی زنجان به پایان خواهد رسید.
وی به ضعف بسته بندی در صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: همانگونه که دنیا در عرصه های مختلف پیشرفت کرده صنعت بسته بندی کالاها نیز به مرور زمان پیشرفت کرده و امروزه بسته بندی، خود به علم و صنعتی گسترده تبدیل شده است.
احمدی صنعت بسته بندی را یکی از تعیین کننده ترین عوامل موثر عرضه کالا و موفقیت در کسب بازار عنوان و تاکید کرد: این صنعت در حال حاضر تمامی فعالیت های تولیدی و بازرگانی را در جهان متوجه خود نموده به نحوی که تبدیل به عاملی تعیین کننده در موفقیت عرضه کالا و خدمات شده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.