حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای استان در بعد از ظهر امروز صاف، کمی ابری و همراه با باد خواهد بود.
وی اظهار داشت: از فردا (دوشنبه) بارش باران طی روز و اغلب برف در طول شب آغاز می شود و به خاطر بارندگی همراه مه آلودگی در برخی از جاده ها رانندگانی که عازم سفر هستند، لوازم مورد نیاز را همراه داشته باشند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: این سامانه تا سه شنبه شب در استان خواهد بود و احتمال افزایش بارش برف در ارتفاعات از جمله کوه ها نسبت به سایر مناطق زیاد خواهد بود، همچنین در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمد، وجود دارد.
سلطانی تاکید کرد: بعد از خروج این سامانه بارشی نسبتا خوب از استان، صبح چهارشنبه احتمال وقوع یخبندان صبحگاهی وجود خواهد داشت، لذا بهتر است از مسافرت غیر ضروری اجتناب شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: در این مدت دمای استان روند کاهشی خواهد داشت که این کاهش به ویژه در شهرستان زنجان محسوس تر خواهد بود.
سلطانی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته زنجان با صفر درجه و آب بر با 14 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.
به گزارش ایرنا، رانندگان وسایط نقلیه گوناگون که قصد سفر به نقاط مختلف از مقصد استان زنجان را دارند، لوازم ضروری سفر از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و سایر تجهیزات ضروری را همراه خود داشته باشند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.