دکتر علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مقدار پرداختی بابت یکهزار و 50 مورد پرونده بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش بستری و سرپایی تا پایان آبان سال جاری را در بر می گیرد که این تعداد پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در قسمت سرپایی 11 رشد را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: تعداد پرونده های رسیدگی و پرداخت شده خسارات متفرقه در سال گذشته،یکهزار 721 مورد بود که در بخش سرپایی 275 مورد پرونده با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 222میلیون ریال و در بخش بستری نیز یکهزار و 446 مورد پرونده بالغ بر 40 میلیارد ریال از سوی دفتر اسناد پزشکی به بیمه شدگان پرداخت شده است.
این مسئول ادامه داد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه از مهر امسال به کارگزاری های رسمی برون سپاری شده است.
وی بیان کرد: در راستای دولت الکترونیک و برون سپاری فرآیند خسارات متفرقه به کارگزاری ها ، مراجعه حضوری بیمه شدگان به دفتر اسناد پزشکی از این بابت کاهش چشمگیری داشته است.
محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون خدمات درمانی با کیفیت به بیماران و بیمه شدگان تحت پوشش سازمان در مراکز درمانی این اداره کل ارائه می شود و بیمارانی که از سوی پزشکان طرف قرار داد این سازمان از مطب های شخصی به این مراکز به ویژه برای انجام سی تی اسکن ارجاع داده میشوند خدمات لازم ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.