به گزارش ایرنا؛ فتح‌الله حقیقی شامگاه شنبه در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: باید با برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شده و پژوهشی از کارنامه انقلاب با کمک اساتید دانشگاهی انجام و به‌صورت مکتوب در اختیار ذی ‌نفعان قرار گیرد.
وی به تهیه ویژه ‌نامه‌ای مستند از خلاصه کارنامه انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاهی هم از دستاوردهای امنیتی توسط اعضای شورای تامین استان برپا تا عملکرد حوزه امنیتی برای مدیران استان و بخش‌هایی از نمایشگاه امنیتی که طبقه‌بندی نیستند برای عموم مردم نمایش داده شود.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز زنجان مستندی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تهیه کرده و کلیپ‌های کوتاهی از این مستند در فضای مجازی منتشر شود.
وی با تاکید بر مشخص کردن 40 اولویت و اقدام اساسی و معرفی طرح ‌های شاخص، گفت: باید به مردم قول دهیم که این اقدامات را می‌خواهیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام دهیم.
حقیقی با بیان این که تعداد پروژه‌های مهم برای افتتاح در دهه فجر نیز مشخص شود، اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نماد و المان شهری در ورودی زنجان، طراحی و اجرا شود.
استاندار زنجان با تاکید بر این که تمام اقدامات امسال باید باصلابت بوده و نباید اجازه دهیم تا مردم ناامید شده و بیگانگان تحلیل غلطی از شرایط کشور داشته باشند، تصریح کرد: ما نه برای اشخاص بلکه برای قدرت نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنیم، بر این اساس مدیران باید توفنده و باصلابت در مراسم، برنامه‌ها و بویژه نمازهای جمعه شرکت کنند.
وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور در منزل 40 خانواده تحت پوشش در شهرستان‌ها، ضمن دیدار با آن‌ها نسبت به رفع مشکلاتشان تلاش کند.
حقیقی، خاطرنشان کرد: شهدای استان به تفکیک شهرستان‌ها توسط بنیاد شهید استان، احصا شده و فرمانداران با خانواده تمام این شهیدان، دیدار داشته باشند.
وی با بیان اینکه جوانان استان زنجان در رشته‌ها و دانشگاه‌های معتبر کشور پذیرفته نشده‌اند، گفت: یکی از مناطق استان تحت پوشش آموزش قرار می‌گیرد که استارت این کار در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب زده ‌شود.
8068/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.