به گزارش ایرنا، ابوالفضل صابری در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته زنجان افزود: یکی از رسالت های مهم دانشگاه و دانشجویان حفظ و تقویت اعتماد به نفس فردی و ملی است و این مهم از ابعاد گوناگون اهمیت ویژه ای دارد.
وی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از تمامی امکانات و تبلیغاتی خود در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.
صابری افزود: بر این اساس وظیفه دانشجویان در شرایط کنونی بسیار خطیر و سنگین است.
وی اضافه کرد: دانشجویان افسران مقابله با جنگ نرم دشمن هستند و برای ایفای این رسالت و نقش مهم، نباید در برابر قضایا و جریان های سیاسی کوچک قرار بگیرند بلکه با نگاه امیدوارانه به آینده از افراط پرهیز کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان، لازمه دستیبایی به قدرت و اقتدار علمی را قدرت اقتصادی دانست و گفت که تحقق این مهم می تواند به رساندن مواضع ایران در جهان منتهی شود
وی بیان کرد: یکی از وظایف دیگر مهم دانشجویان کسب قدرت تحلیل سیاسی و مسائل کشور و متمایز کردن آن با سیاست زدگی و سیاست بازی است.
صابری افزود: طبق فرامین رهبری دانشگاه باید محیطی امن و به دور از سیاست زدگی باشد.
وی، تعمیق بخشیدن به معرفت دینی را از مولفه های مهم دانشگاهیان دانست و گفت: قرار گیری علم در کنار دین توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
به گفته این مسئول، استکبار در فضای رسانه ای خود اینگونه القا می کند که دانشجویان و اساتید کشورمان دین گریز هستند در حالی که این قشر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.
صابری خاطرنشان کرد: رهبری بر جنبش دانشجویی همراه با عقلانیت تاکید داشته اند و اگر مطالبه گری از دانشجویان گرفته شود آنان نمی توانند به نقش آفرینی خود ادامه دهند.
وی بیان کرد: بحث منزلت مردم باید توسط مسئولان حفظ شود و به عبارتی قول کریمانه دل مردم را آرام می کند و تحقق این مهم به پیشرفت انقلاب و اهداف نظام کمک می کند.
صابری خاطرنشان کرد: بنابراین از مسئولان انتظار می رود در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شان و منزل مردم حفظ شود چرا که این ملت چیزی جز همراهی مسئولان نمی خواهند و تحقق این مهم به رفع بسیاری از مشکلات منجر خواهد شد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.