سعید امیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منطقه گردشگری و تفریحی گاوازنگ یکی از پتاسیل های خوب استان و شهر زنجان در بخش گردشگری است که حتی با نگرش اقتصادی از جمله ظرفیت های کار آفرینی بشمار می آید.
وی اظهار داشت: اجرای پروژه های مختلف در این منطقه همواره بدون متولی و با نوساناتی مواجه بوده که در نهایت مسئولیت اجرای پروژه های و توسعه منطقه بر عهده سازمان همیاری شهرداری گذاشته شد.
امیدی افزود: هم اکنون موانع حقوقی در پیشبرد کارها در این منطقه وجود دارد که سازمان همیاری با جدیت وارد عمل شده و پرونده ها را مورد بررسی قرار می دهد.
این مسئول ادامه داد: برای دستگاه های متولی امر مانند اداره کل منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی نیز به عنوان نقش نظارتی در این منطقه ارتباطات صحیحی تعریف شده است.
امیدی افزود: یکی از مهمترین مسائل گردشگری منطقه گاوازنگ به زیر ساخت های لازم آن باز می گردد و معابر و راه های منطقه تعریض شده که باید در این بخش اقدامات بیشتری انجام شود.
وی بیان کرد: از بحث محیط زیست هم نباید غافل شد چرا که این منطقه نقطه هدف حرکتی برای کوهنوردان بصورت عمومی و حرفه ای است و به این مهم باید توجه کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: با مشارکت تشکل ها و انجمن های دوستدار محیط زیست و با همکاری دستگاه متولی فرهنگ سازی محیط زیستی و پاکسازی طبیعت با هدف جلوگیری از آسیب ها در حال انجام است.
به گزارش ایرنا،استان زنجان 21 شهرداری دارد و سهامداران سازمان همیاری شهرداری مجموعه شهرداری های استان را شامل می شود.
سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره و سهامداران نیز شهرداری های استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.