فرید محمدی که برای ساخت مستندی برای معرفی طارم در این شهرستان حضور دارد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: سینما و تلویزیون مقوله ای برای سرگرمی است و با توجه به استقبال بیشتر مردم جامعه از این بخش، توسط آن می توان فرهنگ، تاریخ، باورها و حتی مکانهای گردشگری طبیعی و تاریخی یک منطقه را به خوبی به تصویر کشید.
بازیگرسریال جدید تلوزیونی 'نفوذ' ضمن اشاره به ظرفیت های طارم برای جذب گردشگر از نقاط مختلف کشور و حتی دنیا، اظهار داشت: یکی از راههای معرفی این شهرستان زیبا و پرمنظره با تاریخ غنی، ساخت تله فیلم، مستند و حتی فیلم سینمایی با حضور بازیگران معروف و بنام کشور است.
محمدی که اهل استان زنجان است و در سریال 'ممنوعه' نیز ایفای نقش می کند، فعالان بخش خصوصی را به مشارکت و حمایت از طرح های هنری و رسانه ای دعوت و خاطر نشان کرد: فعالان بخش خصوصی با حمایت از حوزۀ هنر و صنعت فیلمسازی، علاوه بر انجام فعالیت فرهنگی و ایفای نقش در به تصویر کشیدن فرهنگ، تاریخ و هنر کشور، می توانند از پرداخت مالیات نیز معاف شوند.
محمدی ادامه داد: در صورت حمایت بخش خصوصی و صنایع طارم از ساخت مستند یا فیلم سینمایی با حضور فیلمسازان و بازیگران تراز اول کشور در این شهرستان، زمینۀ آشنایی هنرمندان و علاقه مندان به فعالیت در بخش سینما و تلویزیون طارم، با سینمای حرفه ای فراهم و از این طریق تحول بزرگی در در بخش هنر شهرستان ایجاد خواهد شد.
وی بر لزوم ورود بخش خصوصی در کنار نهادهای متولی دولتی به عرصه سرمایه گذاری و اسپانسری آثار سینمایی تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی بخش سینما و تلویزیون ، تبلیغات موثر و مفید برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی صورت خواهد گرفت.
محمدی اظهار داشت: در صورت فراهم شدن زمینه و حمایت بخش خصوصی و نهادهای دولتی یک فیلم مستند بلند یا فیلم سینمایی با موضوع طارم با حضور فیلمسازان و بازیگران تراز اول کشور در این شهرستان ساخته و تولید خواهد شد.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.