رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با اعضای اتحادیه طلا فروشان استان زنجان، گفت: نظارت و کنترل دقیق بازار سکه و طلا در ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، در دیدار با رئیس و اعضای اتحادیه طلا فروشان استان گفت:نظارت و کنترل دقیق  بازارسکه و طلا در ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثر گذار است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه عده ای در حوزه طلا و ایجاد نابسامانی قیمت سکه در حقیقت پیاده نظام دشمن در داخل کشور شدند  و همه باید  با قدرت در مقابل دشمن جهت رسیدن به  اهداف شوم و اخلال گرایانه خود در کشور بایستیم .

وی با اشاره به اینکه تقاضاهای تصنعی برای خرید سکه در بازار  و ایجاد برخی مشکلات از ترفندهای برخی افراد در آن مقطع بود تا بدون اینکه  قصد خرید داشته باشند  صرفا بازار سکه را ملتهب نمایند که در این  راستا مردم و مسئولین باید مدیریت ،توجه و نظارت دقیق به موضوع داشته باشند .

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد : اگر مسیر حرکت و تلاش ، حلال و درست باشد کار برکت پیدا می کند و اگر این حرکت در مسیر حرام و نادرست باشد زیان ده خواهد بود

در ابتدای این دیدار اعضای اتحادیه طلا فروشان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه خود در خواست حمایت دستگاه قضایی  برای پیشبرد اهداف خود کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.