حسن غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در شهر زنجان به وقوع پیوست و متاسفانه صاحب این واحد مسکونی که پیرزن 78 ساله بود، مصدوم و به مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
وی اظهار داشت: این پیرزن 78 ساله با 20 درصد سوختگی د ر بیمارستان یاد شده تحت بستری است و خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.
غفاری افزود: درساعت 6:57 دقیقه صبح امروز/شنبه/ نیز حریق یک دستگاه پرشیا در اتوبان زنجان به قزوین، لاین شمالی به سامانه 125 آتش نشانی گزارش شد که عوامل آنتش نشانی از ایستگاه سه زنجان به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.
وی بیان کرد: خوشبختانه در این حریق به فردی آسیب وارد نشده بود
و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شده بود.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: حادثه دیگری نیزساعت 10:15 دقیقه امروز مبنی بر حریق یک منزل واقع در یکی از مناطق شهر زنجان به سامانه 125 شهرداری اعلام شد که عوامل آتش نشانی از ایستگاه سه در مدت پنج به محل حادثه رسیدند.
وی بیان کرد:حریق این منزل به علت سیم کشی نامناسب برق به قوع پیوسته بود و 30 درصد این واحد مسکونی تخریب شده بود.
غفاری افزود: همچنین عوامل آتش نشانی در بارندگی عصر/پنجشنبه/ نیز یک خودروی نیسان را که در زیر پل راهن بر اثر سیلاب گرفتار شده بودند نجات دادند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در مناطق مختلف شهر زنجان هنگام بروز حوادث و سوانح مختلف خدمات رسانی می کنند و با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته جانمایی 2 ایستگاه دیگر در گلشهر کاظمیه و محور داودقلی و دلجویی نیز پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.