امیرحسین صالحی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها از 17 تا 21 آذر جاری در 10 وزن مختلف در شهرستان اهواز ( مرکز استان خوزستان) برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: مجید قنبری، محمد کمالی، مهدی امینی، موسی حیدری، امیر اشراقی و طوفان شریفی، بوکسورهای اعزامی زنجان هستند که به ترتیب در اوزان 49، 60، 69، 75، 81 و 91 کیلوگرم بر روی رینگ خواهند رفت.
صالحی زنجانی که به عنوان داور ملی، از سوی فدراسیون برای قضاوت به این مسابقات دعوت شده است افزود: ابراهیم عباسی و علی اجاقلو به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی، ورزشکاران اعزامی از زنجان را هدایت و همراهی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: این بوکسورهای منتخب و شایسته به منظور کسب آمادگی بهتر و بیشتر و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، در اردوی آمادگی درون استانی شرکت کردند و انتظار می رود سطح فنی و توانمندی خود را به رخ حریفان بکشند.
صالحی زنجانی یادآور شد: سال 91 نیز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میزبانی اهواز برگزار شد و زنجان در وزن 56 کیلوگرم توانست توسط روح الله اجاقلو، به نشان نقره دست یابد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.