رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان، در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان انجام می شود.
مهران زرگری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام استان ها در این مسابقات شرکت کرده اند و ورزشکاران حاضر در قالب 39تیم باشگاهی و به صورت انفرادی و تیمی به مصاف هم می روند.
وی افزود: پیکارهای رده سنی نوجوانان و جوانان در 12 دسته وزنی و رده های بزرگسالان و پیشکسوتان نیز در 11 دسته وزنی برگزار می شود و زنجان نیز که از قطب های پاورلیفتینگ کشور است در تمام رده های سنی با تیم کامل شرکت کرده است.
زرگری تصریح کرد: کنگره فنی مسابقات چهارشنبه شب (14 آذر) با حضور سرپرستان، مربیان، مسئول کمیته فنی پاورلیفیتیگ کشور و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در سالن آمفی تئاتر خوابگاه شهید رستمخانی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، با بیان اینکه رقابتهای پاورلیفتینگ بدون لوازم باشگاه های ایران در زنجان در سطح بالایی برگزار می شود گفت: ورزشکاران ملی پوش قدر و عنوان دار در این مسابقات حضور دارند که کار را برای رقابت و کسب پیروزی سخت و نفس گیر می کند.
زرگری تصریح کرد: امروز /15 آذر/ یک دوره کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ نیز در حاشیه این رقابت ها برگزار خواهد شد که به حتم با استقبال ورزشکاران علاقه مند به حرفه داوری مواجه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح این استان فعال است و 10 هزار ورزشکار نیز به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی نیز زن هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.