بیتا بدلخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران و روانشناسان هیات پزشکی ورزشی زنجان در طی برگزاری سه رشته از سری مسابقات نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در زنجان، در سالن حضوری فعال داشتند تا مشکلی برای ورزشکاران بوجود نیاید.
وی اظهار کرد: در سنگنوردی 25 ورزشکار، در بدمینتون 38 ورزشکار، در مویتای دختران 34 ورزشکار و در موی تای پسران نیز 108 نفر از 190 ورزشکار حاضر دچار مصدومیت شدند.
بدلخانی ادامه داد: در رشته موی تای 2 دختر و هشت پسر که درصد آسیب دیدگی بالایی داشتند به منظور مداوای بهتر و کامل تر به بیمارستان انتقال یافتند و مابقی ورزشکاران نیز از سوی امدادگران این هیات، درمان در محل شدند.
دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، گفت: بیشترین آسیب دیدگی ورزشکاران مربوط به خراشیدگی ها و گرفتگی عضلات بود و چندین مورد نیز مشاوره تخصصی از سوی روانشناسان این هیات به منظور کنترل هوش هیجانی ورزشکاران، ارایه شد.
به گزارش ایرنا، مسابقات سنگنوردی از یک تا چهار آذر، موی تای دختران از یک تا سه آذر، بدمینتون از 6 تا 9 آذر و موی تای پسران نیز از 10 تا 13 آذر، در استان زنجان و در مجموع با حضور قریب 610 ورزشکار برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.