به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از یکی از مراکز توانبخشی زنجان به مناسبت روز جهانی معلولان ضمن قدردانی از تلاش های بهزیستی استان افزود: خدمت به این افراد باقیات و صالحات است و ما مسئولان باید برای حل مشکلات این افراد تلاش مضاعف و زمینه را برای خدمات زیبنده به یک انسان فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کار شما متفاوت تر از کار و فعالیت سایر مجموعه هاست چرا که با افرادی که از معلولیت رنج می برند در ارتباط هستید و با توجه به وضع موجود، وضعیت این مجموعه بسیار ناراحت کننده و زیبنده ی یک حکومت اسلامی و استانی که شهرتش شهر کریمان است، نیست.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: این تکلیف و وظیفه حکومت است که محل و امکانات مناسب را برای این افراد فراهم کند تا آنها به غیر از مشکلی که دارند درد و رنج دیگری نداشته باشند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: اداره کل بهزیستی استان زنجان باید شرایط نگهداری این افراد را بهبود بخشد و دستگاه قضایی استان نیز آمادگی کامل برای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات این افراد را دارد.
وی ادامه داد: شهرداری نیز برای حل مشکل اقامتی این افراد یک محل مناسب و در شان یک انسان فراهم کند تا در اسرع وقت در اختیار آنها قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: این افراد هیچ پناهی ندارند و پناه آنها مسئولان هستند و لذا تکلیف همه ماست تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل مشکلات آنها قدم های محکمی برداریم.
حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: با توجه به اینکه معلولیت برای این افراد به یک محدویت تبدیل شده است و ما مسئولان وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی داریم برای حل مشکلات این افراد ناتوان و نیازمند قدم های موثری برداریم.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.