حسن غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل آتش نشانی شهر زنجان پس از اطلاع از اقدام به خودکشی یک جوان 22 ساله که قصد داشت خود را از طبقه چهارم واحد مسکونی محل سکونت خود واقع در شهرک کارمندان به پایین پرتاب کند اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این جوان غیربومی و دانشجوی رشته دندانپزشکی با مصرف مشروبات الکلی در حالت غیر طبیعی اقدام به خودکشی کرده بود که با صحبت های عوامل آتش نشانی، اورژانس و پلیس 110 از انجام این کار منصرف شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: این جوان علت انجام این کار را طلاق پدر و مادر و یاس و ناامیدی خود از ادامه زندگی عنوان کرد.
غفاری همچنین از وقوع یک خودکشی در یکی از مسافرخانه های شهر زنجان نیز خبرداد و افزود: طی عصر جمعه گذشته فوت یک جوان 26 ساله در یکی از مسافرخانه های شهر گزارش شد که متاسفانه این فرد بر اثر مصرف قرص جان باخته بود.
وی بیان کرد: شواهد نشان می داد این جوان به دلیل اختلافات خانوادگی منزل را ترک و به مدت یک هفته در مسافرخانه زندگی می کرد که صاحب مسافرخانه پس از 2 روز از غیبت و بیرون نیامدن این مسافر از اتاق محل اقامت، موضوع را به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اظهار داشت: پس از اعلام این موضوع به دستگاه های متولی عوامل آتش نشانی نیز در محل حضور یافته و پس از وارد شدن به اتاق این جوان با جسد بی جان وی مواجه شدند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در مناطق مختلف شهر زنجان هنگام بروز حوادث و سوانح مختلف خدمات رسانی می کنند و با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته جانمایی 2 ایستگاه دیگر در گلشهر کاظمیه و محور داودقلی و دلجویی نیز پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.