رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر تعیین تکلیف محکومین مالی خصوصا محکومین مالی شورای‌های حل اختلاف تاکید کرد و افزود: بایستی در کمترین زمان این کار در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها صورت گیرد .

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در شهرستان‌ها گفت: شناخت بنده از حوزه‌های قضایی با توجه به سفرهایی که داشتم نسبت به عملکرد و وجود ظرفیت‌ها در این حوزه‌ها بیشتر شد و براساس بررسی‌ها و مشاهدات در برخی حوزه‌های قضایی در انجام امور برجستگی‌هایی مشاهده می‌شد، البته در برخی حوزه ها هم ایرادات و ضعف‌هایی هست که باید برطرف شود .

رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه استحکام و اتقان آراء در نشست‌های قضایی محقق خواهد شد، افزود: نشست‌های قضایی در کلیه شهرستان‌ها با مشارکت حداکثری قضات و بصورت منظم  برگزار شود .

وی بر رعایت انضباط اداری و نظارت دقیق روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی بر مجموعه خود را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: سیاست‌های قوه قضاییه بایستی در کلیه حوزه های قضایی با جدیت اجرا شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان از ایجاد کمیته ارتقاء بهره وری در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: با ایجاد این کمیته برنامه ریزی و پیگیری‌ها در خصوص اقدامات لازم جهت تخصیص میزان بهره وری به کارکنان انجام خواهد شد و در این زمینه به یک حرکت جهادی نیازمندیم .

حجت الاسلام صادقی نیارکی خطاب به روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی مبنی بر تعیین تکلیف محکومین مالی خصوصا محکومین مالی شورای های حل اختلاف افزود: تأکید می کنم بایستی در کمترین زمان این  کار در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها صورت گیرد .

وی در ادامه از خدمات و تلاش‌های ارزشمند منصور بلباسی معاون سابق  مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند با اهداء لوح، تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه روسا و داستان‌های حوزه های قضایی به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه خوداقدام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.