به گزارش ایرنا، مسئول برگزاری این نمایشگاه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ششمین نمایشگاه دستاوردهای هنری، صنایع دستی معلولان جسمی و حرکتی بهبود تحت نظارت بهزیستی استان در محل فرهنگسرای امام افتتاح شده است.
خدیجه جزء مقدمی افزود: در این نمایشگاه معلولان آثار خود را در ارتباط با عکاسی، نقاشی، قلم زنی، گلیم بافی، پته دوزی و عروسک دوزی در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی اظهار داشت: طی پنج سال گذشته این نمایشگاه در شهر زنجان برگزار شده و استقبال شهروندان زنجانی را به دنبال داشته که امیدواریم همین روند نیز طی روزهای آینده ادامه داشته باشد.
جزء مقدمی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در آمد زایی تولیدات به نمایش گذاشته معلولان به فروش می رسد که سهم بسزایی در خود باوری و انگیزه بیشتر این قشر به دنبال خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار 20 معلول زنجانی در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده و شهروندان می توانند برای بازدید از امروز/11 آذر/ تا 13 همین ماه از ساعات 9 تا 13 و 17 تا 20 بازدید کنند.
به گزارش ایرنا، 12 آذر مصادف با سوم دسامبر روز جهانی معلولان نامگذاری شده که هدف توجه عموم به این قشر و رفع نیازها و مشکلات آنان است.
پیش از این نیز محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفته بود، 20 هزار و 239 معلول در حوزه توانبخشی این اداره کل ثبت نام شده اند که تعداد 12 هزار و 518 نفر از آنها دارای پرونده های فعال بوده و از خدمات مراکز بهزیستی استان بهره مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.