سید مسعود حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حمایت از مددجویان و اقشار آسیب پذیر، دولت با همکاری کمیته امداد و بهزیستی برنامه حمایتی سبد کالا را در دستور کار خود قرار داده است که در این استان 24 هزار خانوار از مددجویان تحت حمایت از سبد کالای حمایتی برخوردار شدند.
وی اظهار داشت: مبالغ پیش بینی شده به این منظور از طریق سازمان هدفمندی در کارت یارانه سرپرستان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شارژ شد و همه مددجویان کمک معیشت بگیر و چند خدمتی از این کمک‌هزینه سبد کالا برخوردار شدند.
این مسئول ادامه داد: مبالغ واریزی بر اساس بعد خانوار تحت حمایت تعیین‌شده و بر این اساس خانوارهای یک نفره 100هزار، 2 نفره 150هزار، سه نفره 200 هزار، چهار نفره 250 هزار و پنج نفره و بالاتر نیز 300 هزار تومان در این مرحله کمک ‌هزینه خرید سبد کالای ضروری دریافت کردند.
وی یادآوری کرد: خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد می توانند از 20 آبان تا 20 اسفند امسال کالای خود را از فروشگاه های عامل دریافت کنند.
حسینی خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان طی ماه مبارک رمضان و شهریور امسال نیز از سبد کالایی دولت بهره مند شده بودند.
به گفته این مسئول، مددجویان تحت پوشش در صورت بروز هر گونه مشکل در خصوص بهره مندی از این طرح می توانند موارد را با مددکار مربوطه کمیته امداد محل سکونت خود در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 34 هزار و 249 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، که در مجموع 4.1 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.