به گزارش ایرنا، عفت حاجیلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به آمادگی پرسنل این بیمارستان جهت برنامه ریزی برای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی رایگان به بیماران بی بضاعت طارم اشاره کرد و افزود: ششمین اکیپ بزرگ خیرین پزشکی، دندانپزشکی و رشته های مختلف مربوطه و همچنین دانشجویان جهادگران سلامت با اعزام به شهرستان طارم در سه محل بیمارستان، کلینیک ویژه و مرکز جامع سلامت، در شهر آب بر مستقر شده و ارائه خدمت خواهند کرد.
حاجیلو در مورد تخصص های اکیپ بزرگ جهادگران سلامت عنوان کرد: این اکیپ شامل پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، دندانپزشکان عمومی و متخصص، روانشناسی،گروه پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت، دانشجویی و تیم پشتیبانی و فنی خواهند بود و بیماران نیازمند و بی بضاعت را به صورت رایگان ویزیت و درمان خواهند کرد.
این مسئول ادامه داد: درکنارمعاینه و ویزیت، خدمات تخصصی از قبیل رادیولوژی، سونوگرافی، اکو کاردیوگرافی، کشیدن و پر کردن دندان، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره نیز به مراجعین ارائه خواهدشد.
رئیس بیمارستان شهدای شهرستان طارم در مورد نحوه نوبت دهی و پذیرش بیماران بی بضاعت شهرستان طارم جهت معاینه از طرف این اکیپ پزشکی خاطرنشان کرد: بیماران می توانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 15 آذر ماه در مکان بیمارستان شهدای طارم برای پذیرش اقدام کنند.
وی همچنین اظهار کرد: برای پذیرش بیماران، 4 دستگاه چادر مجهز به پرستاران با تجربه به عنوان خدمات پیش بیمارستانی و راهنمایی بیماران در محوطه داخلی بیمارستان شهدای طارم مستقر خواهد شد و تمامی خدمات در حوزه سلامت به غیر از خدمات دندانپزشکی در 2 محل بیمارستان شهدای طارم و کلینیک ویژه شهر آب بر ارائه خواهد شد و خدمات دندانپزشکی در مرکز جامع سلامت شهر آب بر که مجهز به 4 دستگاه یونیت دنداپزشکی است، ارائه می شود.
حاجیلو در مورد چگونگی انتقال بیماران از محل پذیرش تا سایر مکانهای ارائه خدمات درمانی عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با شهرداری آب بر، جهت تردد بیماران از بیمارستان شهدای طارم تا 2 مرکز درمانی دیگر از وسیله نقلیه عمومی به صورت رایگان استفاده خواهد شد.
رئیس بیمارستان شهدای طارم، جامعه هدف ویزیت و معاینه توسط این اکیپ بزرگ پزشکی را، بیماران نیازمند و بی بضاعت برشمرد و از مردم این شهرستان خواست تا فقط افراد نیازمند جهت دریافت خدمات درمانی حضور داشته باشند تا تراکم جمعیت مانع ارائه بهتر خدمات درمانی نشود و رضایت بیماران در حد مطلوبی جلب شود.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.