مهران زرگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها از 15 تا 17 آذر جاری در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: تاکنون استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، تهران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، اردبیل، گیلان، مازندران و زنجان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
زرگری با بیان اینکه این مسابقات در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود، پیش بینی کرد بیش از 300 ورزشکار در زنجان به مصاف هم بروند.
وی افزود: پیکارهای رده سنی نوجوانان و جوانان در 12 دسته وزنی و رده های بزرگسالان و پیشکسوتان نیز در 11 دسته وزنی برگزار خواهد شد و زنجان نیز که از قطب های پاورلیفتینگ کشور است در تمام رده های سنی با تیم کامل شرکت خواهد کرد و امید می رود روی سکو قرار بگیرد.
زرگری تصریح کرد: کنگره فنی مسابقات ساعت 21 چهارشنبه (14 آذر) در سالن آمفی تئاتر خوابگاه شهید رستمخانی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، با بیان اینکه رقابتهای پاورلیفتینگ بدون لوازم باشگاه های ایران در زنجان در سطح بالایی برگزار خواهد شد گفت: ورزشکاران ملی پوش عنوان دار کشور، آسیا و جهان نیز در مسابقات حضور خواهند یافت.
زرگری از شرکت های خصوصی و دولتی خواست جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت ها، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان را به لحاظ مالی حمایت کنند.
وی یادآور شد: در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح این استان فعال است که برخی از آنها به صورت شیفتی در 2 بخش بانوان و مردان فعالیت می کنند.
زرگری افزود: در حال حاضر 10 هزار ورزشکار به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان فعال می باشند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی نیز زن هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.