سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهم به قتل، غیربومی، جوان، متاهل و معتاد به شیشه است و هرچند در این قتل و سرقت هیچ اثری از خود برجای نگذاشته بود اما پلیس توانست او را دستگیر کند.
وی با بیان اینکه این سارق مقداری از طلاهای سرقتی را به فروش رسانده بود، اظهار داشت: مالخر نیز شناسایی و دستگیر و بخشی از طلاهای مسروقه و وجوه نقد حاصل از فروش طلا نیز از سارق به دست آمد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به خانواده‌ ها توصیه کرد از تنها گذاشتن سالخوردگان در منزل به جد اجتناب کنند و نگهداری طلا و زیورآلات و وجوه نقد در منزل نیز می تواند تهدید جدی برای صاحبخانه و فرصتی برای بزهکاران باشد.
رحمتی افزود: متاسفانه برخی جوانان با ترک روستای محل زندگی خود و بدون داشتن پشتوانه مالی و مهارت فنی و حرفه ای به شهر آمده و چون به بن بست می رسند بنابراین برای تامین نیاز، دست به رفتارهای خشن و جنایی می زنند.
به گزارش ایرنا، این حادثه پنجشنبه شب /یک آذر/ در یکی از محله های شهر زنجان واقع در سه راه امجدیه زنجان، اتفاق افتاده و مقتوله که به تنهایی زندگی می کرد بر اثر ضربه وارده به سر با جسم سخت به قتل رسیده بود.
امسال 17 فقره قتل دیگر نیز در استان زنجان اتفاق افتاده که فقط یکی از قاتلین موفق به فرار از صحنه شده است که پلیس آگاهی زنجان نیز در پی دستگیری این مجرم فراری است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.