به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی درنخستین جلسه ستاد دیه استان زنجان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد به منظور آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان ها باید با برنامه ریزی و اقدام موثر در استان اجرا شود، لذا در این زمینه عملکرد خوب واحد مددکاری زندان و مشاوره راهگشا خواهد بود.
وی تاکید کرد: فعالیت ستاد دیه باید در 2 بخش احقاق حق محکوم به و نیز برای آزادی زندانیان واجد شرایط باشد و تحقق این مقوله های مهم تلاش مضاعف را می طلبد.
رییس کل دادگستری استان زنجان، بیان اینکه همه ما نسبت به مسئولیت هایی که داریم باید پاسخگو باشیم، اظهار داشت: برای حل مشکلات زندانیان مسئولیت قانونی و شرعی داریم و حرکت برای داشتن مدینه فاضله مرهون قدم برداشتن برای دادرسی عادلانه است و همه باید برای رسیدن به این امر متعهد باشیم.
رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر سختگیری های خاص نسبت به نظم جامعه، گفت: در حوزه مالی زندانیان اینکه فردی واقعا توانایی ادای دینی را ندارد و از این حیث مشکلاتی نه تنها برای خود بلکه برای خانواده اش نیز ایجاد می کند باید با تغییر نگاها و کار جهادی برای حل مشکلات این افراد تلاش و از فرصت هایی که خداوند برای خدمت به مردم عنایت کرده به نحو احسن استفاده کرد.
در ابتدای این جلسه بررسی تعدادی از پرونده های مدد جویان بررسی شد و مدیر ستاد دیه استان زنجان گزارشی از اقدامات و فعالیت های این ستاد ارائه کرد.
در پایان رای گیری نسبت به انتخاب مدیر ستاد و اعضا انجام شد و نفرات دوره گذشته با اکثریت آرا به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا شدند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.