سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان، امکان ایجاد مشکل ‌برای استفاده کنندگان از اسنپ بدون مجوز برای شهروندان را مهم ارزیابی کرد و گفت : در حال حاضر اسنپ‌های زنجان فاقد هویت برای فعالیت هستند و فعالان این حوزه باید مجوز رسمی لازم را از متولیان داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید اسماعیل موسوی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان، در حاشیه آئین افتتاح طرح پیاده راه سبزه میدان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ، با اشاره به اینکه سازمان خدمات حمل و نقل بعنوان بزرگترین سازمان شهرداری ، اظهارداشت: در اجرای فاز اول طرح ترافیکی حمل و نقل زنجان مسافر در داخل شهر با هدف تشویق بیتشتر و فرهنگ سازی شهروندان برای استفاده از وسائط نقلیه بوده است.

 موسوی،  با بیان اینکه دراجرای  فاز اول طرح محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های امام و سعدی زنجان با 30خیابان فرعی و  9تقاطع شاهد مشکل ترافیکی بودیم،  ادامه  داد: اجرای طرح ترافیکی و مداخله در حوزه ترافیکی زنجان بسیار جامع بوده است .

وی، با اشاره به اجرای طرح ترافیکی جایگزینی در این  خصوص، تصریح کرد: اجرای طرح ترافیکی در دیگر خیابان‌ها‌ی زنجان نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ، نقش اعضای شورای ترافیک و مصوبات آن را در اجرای طرح‌ها  و محدودیت های ترافیکی سطح شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: بزودی مصوبه شورای ترافیک برای اتخاذ تصمیم‌های آتی اعلام می شود.

وی، همچنین اصلاح فرهنگ مردم برای استفاده از وسائط نقلیه عمومی را در سطح شهر مهم برشمرد و گفت: بخشی از دارندگان ناوگان عمومی و حمل و نقل آن‌چنان که باید به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

موسوی، با بیان اینکه تدابیر موثر در حوزه حمل و نقل عمومی اتخاذ نشده است، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری زنجان درصدد رفع این مشکلات هستند.

این مسئول در شهرداری زنجان، خبر از نصب دوربین های نظارتی در اتوبوس‌های سطح شهر داد و گفت: در خصوص حمل و نقل شهری اسنپ نیز فاقد مجوز فعالیت از شهرداری زنجان است.

وی، با اشاره به امکان وجود معضلات برای استفاده کنندگان از اسنپ بدون مجوزهای لازم را برای شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر اسنپ فاقد هویت فعالیت برای مجموعه مدیریت شهری زنجان است و فعالان این حوزه باید مجوز رسمی لازم را از متولیان داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.