به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: اروپا نباید در مقابل عهدشکنی آمریکا سکوت کند و شورای امنیت در مقابل نقض برنامه های این شورا توسط آمریکا باید قطع نامه صادر کند.
وی با اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه اظهار داشت: اروپا باید در برابر هرگونه تحریم جدیدی که آمریکا علیه ایران اعمال می کند ایستادگی کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در پنجم آذر سال 58 اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج در راستای رسالت انبیا، ائمه و اولیای الهی و اهداف بلند اسلام و قرآن است.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه این انقلاب فقط برای اصلاح ایران نبود، تاکید کرد: عزت اسلام و مسلمین و بیداری جهان اسلام و تعالی بشریت، افق دوردست روشن برای پایان دادن به تاریکی تاریخ است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بنا نبود محدود به درون مرزهای کشور باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این انقلاب شکل گرفت تا یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان جهان را بیدار و برای مستضعفان تحولی ایجاد و الگوی آزادی خواهان باشد.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه انقلاب باید برای طولانی مدت در جهان باقی بماند، ادامه داد: ما در انتظار روئیت خورشید انقلاب در سال های آینده هستیم چونکه درزمان حاضر در طلوع صبح آن قرار داریم.
وی انقلاب را پویا و متحرک بیان کرد و افزود: این انقلاب دنیا را روزانه متحول می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هرکسی دل در گرو انقلاب نهاد و خود را سرباز و علاقه مند به آن اعلام کرد بسیجی مجاهد و جان بر کف است.
حجت الاسلام خاتمی، احقاق حق، ولایتمداری، قیام و پاسداری از کشور برای رضای خدا، بصیرت، دشمن شناسی را از ویژگی های بارز بسیجیان برشمرد.
وی هشت آذر 89 را روز ترور مجید شهریاری، دانشمند هسته ای و فرزند زنجان بیان کرد و ادامه داد: رژیم دیکتاتوری با مشارکت رژیم جعلی صهیونیستی اقدام به ترور این شهید والا مقام کرد که این دانشمندان به ایران اقتدار می دهند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.