به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز چهارشنبه در دیدار سپاهیان و بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: بسیج علاوه بر آمادگی رزمی و دفاعی در عرصه های مختلفی چون سازندگی و محرومیت زدایی نیز تلاش وافر دارد و در مسائل امنیتی، کارهای فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی نیز موفق عمل کرده است.
وی اظهار داشت: سالانه قریب 20 هزار کار فرهنگی توسط سپاه و بسیج زنجان صورت می گیرد که کاروان راهیان نور، یادواره شهدا و نمایش فصل شیدایی از جمله این اقدام های ارزشمند می باشد و در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی نیز صحنه های زیبا و ماندگاری را خلق کرده است.
کرمی خاطرنشان کرد: بسیج جهان اسلام درحال شکل گیری بوده و امید است در تمام کشورهای اسلامی شکل بگیرد و آرزوی امام (ره) و مقام معظم رهبری محقق شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز از بسیج به عنوان یک نیروی مردمی عظم یاد کرد و گفت: به همه دنیا فهماندیم که انقلاب اسلامی در حصار نیست و بدون حضور جمهوری اسلامی، تصمیم گیری قاطع در جهان اسلام صورت نمی گیرد.
حجت السلام حسن بیگدلی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید فرهنگ و تفکر بسیج ترویج شود، افزود: همه افراد بسیجی هستند و به حتم چتر بسیج در میان همه قشرها گسترانده خواهد شد.
وی هدف از این دیدار را بستن پیمان و میثاق مجدد با ولایت و ولی امر مسلمین اعلام کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تمام توان راه خود را پیموده و می پیماید و به حتم در ابعاد مختلف به قله نهایی دست یافته و آن را فتح خواهد کرد.
حجت الاسلام بیگدلی با تاکید براینکه باید کلام ولی امر را در فکر و عمل داشته باشیم، افزود: امروز بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد و کارها را به پیش می برد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.