به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار شماری از سپاهیان و نمایندگان بسیجیان این استان با امام جمعه زنجان، افزود: ارتش و سپاه با تکیه بر بسیج به عنوان یک نیروی مردمی عظیم، انقلاب اسلامی را در ابعاد جهانی، پشتیبانی می کند که این بسیار حایز اهمیت است.
وی با بیان اینکه اساسی ترین کار انقلاب را بسیج انجام می دهد و امروز چتر بسیج، بسیار وسیع و فراگیر شده است، اظهار داشت: با وجود بسیج هیچ خطری کشور و نظام را تهدید نمی کند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: بسیج، همواره باید محکم، استوار و آماده تر باشد تا بتواند کارهای متعدد و سنگین را با موفقیت هرچه تمام به سرانجام برساند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید براینکه ایمان و اخلاص از ویژگی های بارز و مهم بسیج است و موجب رشد و تعالی هرچه بهتر و بیشتر می شود، گفت: شجاعت، ایثار، داشتن بصیرت، دشمن شناسی، سبقت گرفتن در انجام اعمال خوب و صالح و پیشرو و پیشران بودن نیز از دیگر ویژگی های بسیج است.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج از تدابیر بسیار ارزشمند و مهم حضرت امام خمینی (ره) است که آثار و برکات آن به شکل واضح و روشن در جنگ تحمیلی مشاهده شد، افزود: اگر در دوران دفاع مقدس از این ظرفیت عظیم مردمی چشم پوشی می شد در این صورت موفقیت و پیروزی در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی، حاصل نمی شد.
وی اظهار داشت: نگاه ها به بسیج نگاه نظامی گری است و علت آن هم اوج نمود بسیج در دوران دفاع مقدس بود که این نیز در ذهن مردم، همچنان باقی است در حلیکه این نیروی مردمی در صحنه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی نیز پرتوان و پیشگام تر ظاهر شده است.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید براینکه پس از دوران دفاع مقدس، هجمه های سنگینی را از سوی دشمنان داشتیم که برخی از آنها از جنگ سخت (نظامی) نیز سنگین تر بود، ادامه داد: جنگ نرم آرام آرام جلو آمده و آسیب بیشتر دارد و درد های آن پس از مدت های مدید خود را نشان می دهد اما بسیج در این جنگ نیز موفق نشان داده که این درخورتحسین است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.