به گزارش ایرنا محمدرضا یوسفی روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل جاری و مشکلات شرکت تعاونی چوبداران و دامداران کیان زنجان افزود: اعمال سیاست های حمایتی در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال اقشار زحمتکش از برنامه اولویت دار دولت است.
به گزارش ایرنا، شرکت تعاونی چوبداران و دامداران کیان زنجان اولین شرکت تعاونی تاسیس شده در کشور در حوزه فعالان خرید و فروش احشام است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اهداف این شرکت تعاونی حمایت از حقوق اجتماعی چوبداران از جمله بهره مندی از بیمه های اجتماعی و امتیازات دولتی و سبد کالا، ایجاد اشتغال جدید و تثبیت و تقویت اشتغال فعالان در حوزه چوبداری و دامداری و خرید و فروش احشام، ایجاد مرکز خرید و فروش احشام و خدمات وابسته با سرمایه گذاری اعضا، ایجاد خدمات صنایع وابسته از جمله احداث کشتارگاه صنعتی و بسته بندی گوشت و فرآورده های گوشتی و ارائه خدمات مورد نیاز چوبداران و دامداران است.
یوسفی با بیان اینکه تعداد افراد شاغل در بخش خرید و فروش در استان بیش از 3 هزار نفر است، گفت: با پتانسیل های موجود ازقبیل سرمایه و تخصص اعضا می توان با یک عزم راسخ برخی از اهداف شرکت مانند احداث مرکز مکانیزه خرید و فروش احشام و کشتارگاه صنعتی و صنایع وابسته را با اندک حمایت مالی عملی کرد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.