به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در سفر به شهرستان ایجرود و دیدار با امام جمعه این شهرستان با قدردانی از حمایت ائمه جمعه از دستگاه قضایی افزود: اتحاد و همبستگی مسئولان شهرستان برای خدمت امری لازم و ضروری است که امامان جمعه به عنوان رهبران معنوی در این راستا تلاش کنند.
وی با بیان اینکه با اختلاف و تفرقه کارها پیش نخواهد رفت، یادآوری کرد: بلکه با اتحاد و همبستگی کارها برکت داشته و مسائل مشکل ساز رفع می شود.
رئیس کل دادگستری استان زنجان، کار فرهنگی و وحدت مسئولان را برای حل مشکلات مردم و آسیب شناسی ناهنجاری ها موثر برشمرد و گفت: خدمت به مردم وابستگی و گرایش های سیاسی بر نمی تابد چون که مردم در برخی مسائل در رنج هستند که باید کار اساسی صورت بگیرد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی، تبعیت از ولی فقیه و حرکت در این مسیر را موجب برکت در کارها دانست و ادامه داد: خروج از این خط در کشور موجب انحراف و عدم تحقق اهداف خواهد شد.
امام جمعه ایجرود نیز در این دیدار گفت: قضاوت یکی از سخت ترین مشاغل در همه زمان ها بوده و حساسیتی که این کار دارد می طلبد افرادی که امر قضا را انجام می دهند باید با اخلاص باشند و خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند.
حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه قضاوت به حق موجب نزول رحمت الهی خواهد شد افزود: الطاف خداوند با دادرسی عادلانه و اجرای عدالت سرازیر می شود و این نشان از اهمیت و جایگاه بسیار ارزشمند قضا و قضاوت دارد.
رییس کل دادگستری استان در ادامه سفر به این شهرستان با حضور در دادگستری ایجرود و دیدار با کارکنان قضایی و اداری با قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده گفت: فرصت خدمت به مردم در دستگاه قضایی را باید مغتنم بشماریم و در این موقعیت بهترین خدمات را برای رفع مشکلات مراجعان ارائه دهیم.
وی توجه و رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای کارکنان را از برنامه های مهم مجموعه برشمرد و بر رعایت انضباط اداری و کاری درهمه حوزه های قضایی تاکید کرد.
در این دیدار رییس دادگستری، دادستان و نماینده کارکنان مطالبی پیرامون حوزه مربوطه و مشکلات کارکنان بیان کردند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.