مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن های مهربانی همزمان با آغاز هفته وحدت در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آینده در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، فاطمه کرباسی، امروز شنبه(26 آبان ماه) در جلسه هماهنگی جشن های بهار مهربانی با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه استان گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آبنده در جامعه جشن های بهار مهربانی در مرکز و شهرستان های تابعه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و مقارن با میلاد پیامبر گرامی اسلام از 29 آبان ماه تا 4 آذرماه امسال مصادف با 12 تا 17 ربیع الاول اجرا می شود، گفت:  این جشن‌ها با رویکردهای بهره‌گیری از مناسبت های دینی برای ترویج شادی در جامعه، توسعه نشاط در جامعه با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار و گروه های گوناگون مردمی اجرا می شود.

به گفته کرباسی، این جشن ها می تواند در قالب سینمای سیار، نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، برنامه های مذهبی، هنرهای سنتی، هنرهای تجسمی و جشنواره غذا اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه عرصه محصولات فرهنگی همانند کتاب، آلبوم موسیقی، صنایع دستی، کارگاه قصه های قرآنی برای کودکان می تواند از برنامه های حاشیه های این جشن ها باشد، تصریح کرد: همزمان با اجرای مراسم جشن می تواند جشنواره های مختلف و مسابقات قرآنی و دینی اجرا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.