قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه تلاش می‌شود در اسرع وقت استانداران تمامی استان‌ها تعیین شوند، گفت: به زودی همه استان ها صاحب استاندار می‌شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید حسین هاشمی ظهر امروز، یکشنبه (26 آبان) در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد تعیین تکلیف استان‌هایی که فعلا برای استانداری آنها سرپرست تعیین شده است، اظهار داشت: برای پست استانداری تعدادی از استان‌ها سرپرست در نظر گرفته شده است.

وی، با بیان اینکه تلاش می‌ شود در اسرع وقت استانداران این استان‌ها تعیین شود، ادامه داد: به زودی همه استان ها صاحب استاندار می‌شوند.

قائم مقام وزیر کشور در ادامه در مورد آخرین اطلاعات درباره سرنوشت مرزبانان ایرانی،گفت: اطلاعات جدیدی در دست نیست و آخرین مطالب شامل توضیحات وزیر کشور در مورد وضعیت این مرزبانان است.

وی با قدردانی از تلاش دولت پاکستان برای آزادسازی پنج مرزبان ایرانی،خاطرنشان کرد: رایزنی بین دولت ایران و پاکستان برای آزادسازی سایر مرزبانان ادامه دارد.

*نقشه راه برای زنجان در نظر گرفته شده است

فتح‌الله حقیقی استاندار جدید زنجان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اولویت‌های مدیریت در استان زنجان در چند جمله قابل طرح نیست، گفت: برای استان زنجان نقشه راه پیش‌بینی شده که به زودی آن را با مردم در میان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.