محمدعلی حمزه پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در 2 بخش دختران و پسران و از 30 آبان تا 10 آذر امسال در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان برگزار می شود.
وی زمان رقابت های دختران را 30 آبان تا چهارم آذر و بخش پسران را نیز از پنجم تا نهم آذر اعلام کرد و اظهار داشت: مسابقات سنگنوردی و بدمینتون پسران از سری رقابت های نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نیز در زنجان برگزار خواهد شد.
حمزه پور افزود: رقابت های بدمینتون از 30 آبان تا چهارم آذر و پیکارهای سنگنوردی نیز از ششم تا نهم آذر، برگزار و پیش بینی می شود قریب 750 ورزشکار پسر از سراسر ایران در این 2 رشته ورزشی حضور پیدا کنند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری این پیکارها انجام داده است.
حمزه پور با بیان اینکه ورزشکاران دختر و پسر این استان همگام با سراسر کشور در نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، شرکت خواهند کرد افزود: ورزشکاران 12 تا 15 سال در 32 رشته پسران و 25 رشته دختران، توانمندی و شایستگی خود را در این المپیاد به منظور شناسایی و انتخاب به نمایش خواهند گذاشت.
وی ابراز امیدواری کرد، ورزشکاران زنجانی در این المپیاد، توانمند حاضر شوند و بتوانند در مصاف با حریفان پتانسیل و ظرفیت های بالای خود را به منصه ظهور برسانند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.