به گزارش ایرنا، عبدالحسین علی اکبری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از سه هزار و 894 حلقه لاستیک توزیع شده در استان زنجان، 214 حلقه بین اتوبوس های برون شهری مسافربری و بقیه نیز برای کامیون های جاد های حمل بار توزیع شده است.
به گفته وی، این استان 165 دستگاه اتوبوس، 150 تانکر، یکهزار و 451 کامیون کشنده، 2 هزار و 840 دستگاه نیز انواع کامیون چوبی، فلزی، کمپرسی، تریلر و خاور دارد که به صورت قانونی فعالیت می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار داشت: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل جاده‌ای محسوب می شود.
علی اکبری خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت جداگانه به هر استان سهمیه‌ای را تخصیص و عاملان فروش را نیز تعیین می‌کند که رانندگان بر اساس کارکردی که داشته‌اند حواله‌ای برای دریافت یک جفت لاستیک به آنها صادر می شود.
به گزارش ایرنا، کامیونداران حمل کالای برون شهری استان زنجان خرداد امسال نسبت به بالا رفتن قیمت قطعات و لاستیک خودروهای سنگین در عین ثابت ماندن کرایه ها معترض بودند که مسئولان ذیربط برای حل این مشکل به توزیع لاستیک سهمیه ای با نرخ کمتر از بازار آزاد میان آنها اقدام کردند.
توزیع این کالا از نیمه دوم تیر در استان زنجان آغاز شد و هم اکنون نیز ادامه دارد، با توجه به پایین بودن قابل توجه نرخ آن نسبت به بازار آزاد رضایت رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا و مسافر را جلب کرد اما این میزان لاستیک توزیع شده جوابگوی تقاضای آن نیست.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.