به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان در روز 13 آبان و با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، افزود: حقیقت مهمی در این چالش 40 ساله آمریکا و ایران وجود دارد که طرف پیروز جمهوری اسلامی و طرف مغلوب آمریکا بوده است.
وی اظهار کرد: هدف اصلی آمریکا در چهار دهه اخیر سیطره مجدد بر ایران بود که با وجود تمام توطئه ها ناکام ماند و هم اکنون ایران به عنوان تنها کشوری که آمریکا کوچکترین نقشی در تصمیمات آن ندارد، شناخته می شود.
امام جمعه ابهر یادآور شد: امروزه بسیاری از کشورها با صراحت با تصمیم های آمریکا مخالفت می کنند، بویژه در زمان رییس جمهوری فعلی، آمریکا در ضعیفترین زمان خود قرار دارد.
وی بیان کرد: آمریکا در سال‌ های اخیر از تحریم ها نتیجه معکوس گرفته، قدرت نرم خود را از دست داده، بدهی آن افزایش یافته و با کسری بودجه 800 میلیارد دلاری مواجه شده که همگی نشانه های افول قدرت این کشور است.
حجت السلام جعفر رحیمی ابراز کرد: نباید به دلیل اینکه دشمن بمب و موشک و دستگاه تبلیغاتی دارد عقب نشینی کرد بلکه طبق نظریه مقاومت که اصیل و درست است باید عمل شود.
وی با اشاره به تیم جدید اقتصادی دولت، بیان کرد: این تیم اقتصادی با وجود همکاری دولت و مجلس بهانه ای برای کار نکردن و حل مشکلات مردم ندارد.
امام جمعه ابهر کنترل تورم، جلوگیری از بی ثباتی در بازار سکه و ارز و مهار نقدینگی را از مطالبات فوری مردم عنوان کرد که با توجه به وجود تمام امکانات در کشور این مشکلات قابل حل است.
وی افزود: از وزارت صنعت معدن و تجارت انتظار می رود با کنترل، نظارت و مدیریت صادرات و واردات کالاهای اساسی زمینه کاهش قیمت را فراهم کند و اجازه ندهد چراغ کارخانه ای خاموش شود.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.