سرهنگ جعفر کردلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار گوشت قرمز فاسد شده از یک واحد پخش مواد غذایی در شهر زنجان به دست آمد.
وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف 118 راس دام قاچاق به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال، از سوی پلیس آگاهی شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: این تعداد دام به صورت غیرقانونی و با استفاده از یک دستگاه کامیون حمل می شد که به دام پلیس افتاد.
کردلو افزود: در این رابطه، راننده کامیون به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد و دام های کشف شده نیز تحویل کشتارگاه شدند.
وی، تصریح کرد: مقدار یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر گراس و پنج گرم شیره تریاک توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زنجان کشف و ضبط شد.
کردلو افزود: این میزان مواد مخدر در بازرسی بدنی از 2 فرد متخلف به دست آمد که پس از تشکیل پرونده و برای اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی یادآور شد: اوایل هفته جاری نیز مقدار 10 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف شد که در این رابطه نیز چهار قاچاقچی دستگیر شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.