سرهنگ عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر نیز در مسیر ارتباطی دندی - ماهنشان، بارش برف خفیف گزارش شده است.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر در کلیه مسیرهای ارتباطی این استان، شاهد بارش باران هستیم و به دلیل لغزنده بودن سطح جاده، رانندگان باید با احتیاط و دقت بیشتری رانندگی کنند.
مظفری تصریح کرد: اغلب گردنه های زنجان نیز مه آلود است و در چنین شرایطی، استفاده از چراغ های مه شکن بسیار ضروری بوده و در جاده لغزنده و مه آلود رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت و از انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز به جد اجتناب کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه هوا رو به سردی و بارندگی می رود بهتر است رانندگان قبل از ورود به جاده ها نسبت به رفع نقص فنی خودروها ازقبیل برف پاک کن و وسایل گرمایشی اقدام کرده و تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای مهر تاکنون قریب 17 نفر در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست داده اند.
6 ماه نخست امسال (ابتدای فروردین تا پایان شهریور) 118 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان در سر صحنه تصادف جان باختند که این رقم در مدت مشابه پارسال 94 نفر بود.
زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.