به گزارش ایرنا، کریم الله شعبانی روز دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان افزود: بالاخره دولت تدبیر و امید، دولت مستقر در کشور است و ما هم نمی گوییم انتقادی نشود ولی عده ای مدام یاس آفرینی می کنند.
وی ادامه داد: کارهای مثبت باید گفته شود و نقدهای سازنده هم برای بهبود امور باید بیان شود.
شعبانی با بیان اینکه رسانه ها باید امید را در جامعه تقویت کنند، اظها داشت: آن جایی که رسانه ها انتقادات سازنده خود با اعداد و ارقام و مستند بیان کنند، باعث رشد و پیشرفت نیز می شوند چرا که خیلی از تحولات در سایه فعالیت رسانه های بیدار اتفاق می افتد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به ضرورت مدیریت مطلوب امکانات موجود تاکید کرد و گفت: نباید ظرفیت ها را به امان خدا رها کرد چرا که این نحوه مدیریت است که میزان خروجی امکانات و ظرفیت های موجود را تعیین می کند.
وی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های کارآفرینی در زمینه کسب و کار فناورانه در استان تاکید کرد و افزود: با وجود و فعالیت های پارک و علم و فناوری دراستان ، فعالیت های فناورانه نیز باید بر محوریت این مرکز ساماندهی شود.
شعبانی به اجرای برنامه شتاب دهی برنامه کسب و کار فناورانه در استان به عنوان نخستین پایلوت در کشور اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که چنین ظرفیت های در استان وجود دارد باید با مدیریت خوب از آنها نهایت استفاده انجام گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به لزوم تشکیل کمیته پی گیری اشتغال جوانان در استان تاکید کرد و گفت: لازم است دقت نظر شود تا اعتبارات مربوط به حوزه اشتغال جوانان به درستی و کامل انجام پذیرد.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.