سونا صرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/ دوشنبه/ این استان ابری که بارش باران در برخی نقاط آغاز خواهد شد که با توجه به پیش بینی ها عمده بارش ها طی روز/سه شنبه/ رخ خواهد داد.
وی اظهار داشت: بر این اساس با توجه به بارش قابل ملاحضه باران طی روز /سه شنبه/ آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد و بر این اساس توصیه می شود هم استانی ها ار حضور در حاشیه مسیل ها اجتناب کنند.
این کارشناس ادامه داد: دمای بیشینه استان نیز فردا بین پنج تا هفت درجه کاهش خواهد یافت و علاوه بر ان نیز از بعداز ظهر روز/ سه شنبه/ نیز وزش باد شدید با سرعت 60 کیلومتر مناطق استان را فرا می گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به کاهش محسوس دما بارش ها از سه شنبه/ شب تا صبح /چهارشنبه/ بصورت برف خواهد بود و این وضعیت در ارتفاعات بیشتر خواهد بود.
صرفی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته ابهر با 2 و آببر طارم با 17 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز پنج درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته این کارشناس ، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بین 3 و 14 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.