علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده شمار مدال های کسب شده در مسابقات برون مرزی 71 و در بازی های آسیایی، بین المللی، آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا به ترتیب 35،29،سه و چهار مدال رنگارنگ بوده است.
وی اظهار داشت: تعداد تیم های اعزام شده بانوان به رویدادهای مختلف کشوری 320مورد و مدالهای کسب شده، طلا،نقره و برنز نیز به ترتیب 172 ، 149 و 201 عدد بود.
به گفته این مسئول، بانوان زنجانی نیز طی سال گذشته تا کنون میزبانی 53 رویداد کشوری را بر عهده داشتند.
خلیلی ادامه داد: برگزاری جام نشاط و تندرستی با همکاری مسئولان بانوان تمامی شهرستان ها، برگزاری دوره اصلاح ساختار قامتی زنان روستایی در تمامی شهرستان های تابعه طی امسال از جمله برنامه های این اداره کل در سال جاری بوده است.
وی بیان کرد: اجرای طرح ملی پارک گام با هدف تشویق خانواده ها به انجام پیاده روی، افزایش سطح تندرستی و استقرار 35 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان از دیگر برنامه های اجرا شده در حوزه بانوان این اداره کل بشمار می رود.
خلیلی، المپیاد استعدادیابی نخبگان ورزشی، جشنواره بازی های بومی و محلی (دا)، اجرای فاز دوم طرح اصلاح ساختاری قامتی بانوان و برگزاری نمایشگاه ویژه دستاوردهای ورزشی بانوان در دهه فجر امسال را از برنامه های آتی اداره کل ورزش و جوانان استان تا پایان سال جاری ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرشماری سال 95، از مجموع 518 هزار و 155 نفری بانوان در این استان 18 هزار و 224 نفر ورزشکار سازمان یافته هستند که در 48 رشته ورزشی فعالیت می کند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.